Her er vårt nye dashboard

Kravia har utviklet et nytt dashboard som gjør arbeidsdagen enklere og mer effektiv for regnskapsførere og bedriftsledere.

Av

Redaksjonen

-

12/10/2021

- Vi har jobbet lenge for å lage dashboardet i vår kundeweb til et godt arbeidsverktøy. Denne lanseringen er et resultat av et omfattende innsiktsarbeid, hvor vi har hatt intervjuer med både regnskapsførere og bedriftsledere for å identifisere de viktigste behovene,  forteller Kevin Caballero, Chief Technical Officer.

De som bruker Kravias system får nå umiddelbart oversikt, statistikk og liste over arbeidsoppgaver for samtlige kunder,

Caballero  forteller at det nye dashboardet vil være godt og brukervennlig for alle, men ha særskilt merverdi for regnskapsførere som har flere kunder de følger opp.

Effektiv oppgavebehandling

Det nye dashboardet er utrustet med en effektiv og brukervennlig oppgaveliste. Her får man innsikt i hvilke oppgaver som står på agendaen, og hvilke som er viktige å prioritere.

- I en inkassoprosess er det mange hindre. Det nye dashboardet hjelper brukeren ved å sette fokus på akkurat det som trengs fokus på. Da sikrer vi raskere behandling. Dette bidrar til å både redusere tidsbruk for regnskapsførere og redusere behandlingstid, forteller Caballero.

KPI

I tillegg vil brukere få tilgang til relevant KPI direkte i dashboardet. Her vil man få full innsikt i regnskapsførers portefølje over tid, slik at det er enkelt å se utviklingen - i tillegg til hvordan Kravia yter.

- Vi skal være transparent, og det er viktig for oss at kreditor ser om vi leverer på våre verdiforslag eller ikke, sier Kevin Caballero.

Han legger til at det nye dashboardet allerede er lansert, og at Kravia ser frem til feedback, slik at utviklerne kan fortsette prosessen med å optimalisere systemet etter brukernes behov.

Alle som benytter Kravia har nå fått tilgang..

Klikk her for å komme i gang med Kravia

Aktuelt

Vil du vite mer?
Chat med oss, send oss en e-post eller ring.